S 531 DT

Ilgis: 14000 mm

Plotis: 2550 mm

Aukštis: 4000 mm

Apsisukimo skersmuo: 23140 mm

Salono aukštis 2-ame aukšte: 1684 mm

Salono aukštis 1-ame aukšte: 1837 mm

PDF katalogas                     PDF  sėdynės

 

Dviaukštis TopClass autobusas Setra S 531 DT

UŽBURIANTI ERDVĖ

Su trenksmu į rinką atėjęs naujasis dviaukštis turistinis TopClass autobusas Setra S 531 DT sukūrė naują erdvės ir tobulybės standartą. Tobulą eleganciją, saugumą, kaštų efektyvumą jis apjungė į vieną visumą. Savo universalumu šis autobusas tinka bet kokiai išvykai, nuo įspūdingo apžvalgos turo iki tolimos turiningos kelionės.

DIZAINAS

Tikėtis netikėto

Jo išvaizda yra įspūdinga. Jo dizainas - kvapą gniaužiantis. Jo povyza - didinga. "TopClass S 531 DT" tiesiog galantiškai derina eleganciją, komfortą ir efektyvumą. Ir visa tai tarnauja tam, kad kelionė įsimintų ilgam.

 360 ° TIKRAI UŽBURIANTI ERDVĖ

Jame malonu būti, jį malonu liesti, jo garsai ir netgi kvapas – malonūs! S 531 DT tai ne tik aukščiausių standartų etalonas, jame rasite daug malonių smulkmenų, pavyzdžiui, keleivius pasitiks ir kelionėje lydės malonus aromatas (užsakoma opcija). Pirmame aukšte patirsite neįtikėtiną erdvės jausmą. Autobuso riedėjimo garsai yra tarsi švelnus šnabždesys.

2X TOPCLASS

Keleiviai, užlipę ryškiais ir elegantiškai suprojektuotais laiptais, mėgausis neprilygstamu erdvės pojūčiu. Naujai sukurtas salonas transformuoja priekinę panoraminio aukšto dalį į vaizdingą terasą su nuostabiu vaizdu visomis kryptimis. Papildomai užsakius "TopSky" stiklinį stogą keleiviai mėgausis begaliniais dangaus toliais.

PATOGŪS LAIPTAI

Dveji pakilimo į panoraminį aukštą laiptai buvo naujai suprojektuoti. Jie yra iš esmės erdvesni ir patogesni nei S 531 DT pirmtakuose. Papildomai galima užsakyti daiktadėžę už galinės sėdynių eilės.

ĮSPŪDINGAS KOMFORTAS

Jūsų keleiviai jausis puikiai savo patogiose sėdynėse bei mėgausis vidaus pramogomis. Aplinka tiesiog privers pasijausti kaip namuose.

MEDIA

Su papildoma opcija Coach MediaRouter jūsų keleiviai mėgausis WLAN internetu LTE greičiu. Taip pat Jūs turėsite galimybę pasiūlyti kitų pramogų, tokių kaip filmai, muzika, vaizdo medžiaga, kuriuos keleiviai pasieks per savo išmanųjį telefoną ar planšetę.

IŠSKIRTINIS PATOGUMAS VAIRUOTOJUI

Švelnios linijos, patogiai išdėstytas, intuityvus valdymas – tai S 531 DT vairuotojo darbo vietos savybės, kurios būdingos tiek standartinėje “Comfort”, tiek “Comfort Plus” premium vairuotojo darbo vietos versijose. Abi variantai yra komfortiški, harmoningos išvaizdos su išskirtine ergonomika.

 

KELIONĖS “BE BARJERŲ”

Autobusas gali būti paruoštas kelionėms “be barjerų” pagal ECE-R 107 reikalavimus. Ypač plačios (115 cm) galinės durys bei vežimėlio rampa padės savarankiškai keliauti ir jaustis oriai keleiviams su negalia.

TUALETAS BE LAIPTELIŲ

Naujai suprojektuota, maloniai spindinti aukštos kokybės tualeto patalpa yra pasiekiama be jokių laiptelių bei slenksčių. Modernus dizainas, padidintas patalpos aukštis sukūrė daugiau erdvės bei patogumo.

SAUGUMO KONCEPCIJA

S 531 DT aukšti saugumo standartai patikimai saugos kelionėse tiek Jus tiek Jūsų keleivius. Naujausios kartos saugumo sistemos dabar veikia tiksliai kaip niekada iki šiol. Jos iš anksto pastebi pavojingą situaciją ir atitinkamai reaguoja anksčiau, nei tai pastebi vairuotojas. Dar daugiau, Setra saugumo sistemos stebi ir saugoja žmones esančius lauke.

ŠONINĖ APSAUGA Sideguard Assist

Šoninė apsauga, tai posūkio asistentas. Ši sistema smarkiai padidina neapsaugotų eismo dalyvių saugumą. Ypač tai aktualu mieste, manevruojant. Vairuotojas yra įspėjamas apie pavojingą situaciją “už borto”. S 531 DT yra pirmasis autobusas pasaulyje siūlantis tokią apsaugą.

AVARINIO STABDYMO SISTEMA Active Brake Assist 4 (Aba 4)

ABA 4 dabar jau atpažįsta ne tik judančias transporto priemones bei stovinčias kliūtis, bet ir pėsčiuosius, judančius iki 80 m nuo autobuso priekio beveik visose eismo situacijose. Jei atstumas  pavojingai mažėja ir atitinkamai nereaguojant nelaimingas atsitikimas yra neišvengiamas, sistema įspėja vairuotoją. Jei jis nereaguoja, sistema savarankiškai aktyvuoja stabdžius.

PADANGŲ SLĖGIO SEKIMO SISTEMA Tire Pressure Monitoring System (TPMS)

Tai užsakoma opcija, informuojanti ne tik apie slėgius kiekvienoje padangoje, bet ir apie per aukštą padangų temperatūrą.

DĖMESINGUMO ASISTENTAS Attention Assist (AtAs)

Dėmesingumo asistentas (AtAs) atpažįsta vairuotojo nuovargio simptomus ir garsiniu bei vizualiniu signalais paragina padaryti vairavimo pertrauką.

DVIAUKŠČIO AUTOBUSO KAŠTŲ EFEKTYVUMAS

S 531 DT aiškiai rodo, kad aukšto lygio komfortas ir kaštų efektyvumas nėra nesuderinami. Jei dviaukštis autobusas dažnai važinėja pilnas, jo eksploatacijos išlaidos bus žymiai mažesnės, nei dviejų paprastų turistinių autobusų.

VARIKLIAI – IŠSKIRTINIO LYGIO MERCEDES-BENZ KŪRINIAI

BlueEfficiency aplinkai draugiški Mercedes-Benz BlueTec 6 varikliai yra ne tik galingi, tylūs, technologiškai pažangūs bet ir ypač ekonomiški.

IŠMANUSIS TEMPOMATAS Predictive Powertrain Control (PPC)

PPC opcija – tai su GPS pagalba veikiantis tempomatas, kuris taip pat valdo automatinę PowerShift 3 transmisiją. Sistema žino priekyje esančio kelio topografiją*, todėl priklausomai nuo kelio reljefo, vairuotojo nustatytose ribose, leidžia autobusui įsibėgėti nuokalnėje ir sulėtėti kylant į kalną optimaliai parinkdama pavaras ir akseleruodama. Taip ši sistema optimizuoja kuro sąnaudas ir yra ypač efektyvi kalnuotose vietovėse.

* 95% iš apytiksliai 300,000 km automagistralių Europoje jau yra padengtos.

IŠSKIRTINAI MAŽI APTARNAVIMO KAŠTAI

TopClass privalumas yra stebinančiai maži eksploatacijos kaštai. Aukšta likutinė vertė bei žemos aptarnavimo sąnaudos parodys Jums, kaip Setra TopClass Jums atsipirks.

 



Setra S 531 DT techniniai duomenys

VARIKLIO DUOMENYS

Variklis OM 471 Euro VI

Galia [kW]           375

Max. sukimo momentas [Nm]     2.500

esant sūkiams [1/min]    1.100

Darbinis tūris [l]                12,8

Tipas      6-cilindrų in-line variklis

EU emisijos standartas   VI

Common-rail technologija su X-pulse slėgio stiprintuvu

 

PAVARŲ DĖŽĖ

Automatinė 8 pavarų Mercedes-Benz GO 250-8 MPS (PowerShift)

 

VAŽIUOKLĖ        

Priekinė ašis: nepriklausoma pakaba su stabilizatoriumi

Varančioji ašis su stabilizatoriumi

Trečioji ašis - vairuojama, nepriklausoma pakaba

Pakėlimo nuleidimo sistema

Prižemėjimas įlipimui

 

STABDŽIAI

Pneumatiniai diskiniai stabdžiai visose ašyse

Elektroninė stabilumo programa Electronic Stability Programme (ESP)

Stabdžių sistema su elektroniniu valdymu Electronically controlled braking system (EBS)

Stabdžių antiblokavimo sistema Anti-blocking system (ABS)

Traukos kontrolės sistema Traction control system (TCS)

Stabdžių asistentas Brake Assist (BAS)

Retarderis

               

SAUGUMAS

Aktyvusis tempomatas Adaptive Cruise Control (ART)

Avarinio stabdymo asistentas Active Brake Assist 4 (ABA 4)

Linijos kirtimo asistentas Lane Assist (SPA)

Dėmesingumo asistentas Attention Assist (AtAs)

Padangų slėgio sekimo sistema Tire Pressure Monitoring System (TPM)

 

SĄNAUDŲ EFEKTYVUMAS

Išmanusis tempomatas Predictive Powertrain Control (PPC)

Ekonomiminio vairavimo ataskaita Eco Driver Feedback (EDF)

 

SĖDYNĖS / BAGAŽO SKYRIUS

Sėdynių skaičius:

Standartinis        83

Pagal 4* reikalavimus     78

Bagažo skyrius:

Bagažo skyriaus tūris [m³]             8,4

Papildoma vieta bagažui [m³]      1,2

 

KURO TALPOS

Kuro bakas [l]     480

AdBlue bakas [l]                40

 

DURYS

Durų skaičius      2

Pirmosios durys:              

Durų skydų skaičius         1

Durų skydo plotis [mm] 900

Įlipimo aukštis nuo kelio lygmens:            

Be prižemėjimo [mm]    368

Antrosios durys:               

Durų skydų skaičius         1

Durų skydo plotis [mm] 896

Įlipimo aukštis nuo kelio lygmens:            

Be prižemėjimo [mm]    362

 

ŠILDYMAS / VĖDINIMAS / KONDICIONAVIMAS

Šilumos skleidėjai keleivių skyriuje

Temperatūros kontrolė langų lygyje

EvoCool TopAir

 

● Standartinė opcija

○ Užsakoma opcija

— Nėra galimybės užsakyti