Atgal

Apie ComfortClass

 

Nesvarbu, kur keliaujate: į pažintinę miesto ar tolimą kelionę, ComfortClass 500 modelių įvairovė, įrangos variantai, autobusų dydžiai visuomet padės rasti labiausiai Jūsų kelionių koncepciją atitinkantį modelį. Aukštas komforto lygis paliks puikius kelionės prisiminimus ne tik keleiviams bet ir vairuotojui.

KOMFORTAS

Daug erdvės ir komforto, nėra abejonių – Setra ComfortClass 500 HD yra patys patogiausi visų laikų autobusai teikiantys malonumą tiek trumpose, tiek ilgose kelionėse. Šiuos privalumus keleiviai pajus jau įlipdami į autobusą. Nauja autobuso „pritūpimo“ funkcija leidžia keleiviams įlipti itin patogiai. Laipinimo metu autobusas pasvyra į dešinę ir jo apatiniai laipteliai priartėja prie žemės. Platūs laipteliai, elegantiškas ranktūris nuteikia maloniai dar nepradėjus važiuoti. Salono aukštis lyginant su ComfortClass 400 padidintas 9 cm leis jaustis patogiai praktiškai bet kokio ūgio keleiviams. Naujoviška lubų koncepcija sukuria visiškai naują erdvės jausmą. Nuostabus erdvės pojūtis į viršų ir šonus priverčia keleivius pasijausti ypač patogiai ir pamiršus kasdieninius rūpesčius mėgautis nuostabiais vaizdais pro didžiulius autobuso langus.

Setra inžinieriai sukūrė dvi atskiras klimato kontrolės zonas autobuso priekyje ir gale. Keleiviai gali mėgautis ypatingai komfortiška vidaus klimato atmosfera, nepriklausomai kurioje autobuso vietoje  randasi.

Autobuso salono bei individualus apšvietimas tai ne tik patogumas kiekvienam keleiviui bet ir jaukumas keliaujant.

Autobuso sėdynės garantuoja beprecedentį patogumą ilgos kelionės metu. Jos yra ergonomiškos, patogiai išdėstytos, lengvai pasiekiamos, lengvai reguliuojamos ir turi patogius nulenkiamus porankius.

SAUGUMAS

Keleivių saugumui Setra skiria ypač didelį dėmesį. Tam nuolat kuriamos ir diegiamos įvairios saugumo sistemos.

Be visiems jau žinomų privalomų saugumo sistemų, tokių kaip ESP, ABS, ASR ir kt. Setra gamintojai diegia ir kitas, mažiau populiarias, tačiau smarkiai saugumą didinančias sistemas.

Autobuse yra montuojama avarinio stabdymo sistema (Active Brake Assist 3 (ABA 3, užsakoma opcija) arba Advanced Emergency Braking System (AEBS, standartinė opcija). Tai sistemos, kurios perspėja vairuotoją, kai atstumas nuo priekyje esančio automobilio ar stovinčio objekto tampa pavojingai mažas ir susidūrimas, atitinkamai nereaguojant, tampa neišvengiamas. Jei vairuotojas į perspėjimą nereaguoja, ABA 3 arba AEBS mechaniškai paruošia stabdžių sistemą staigiam stabdymui. Jei vairuotojas ir toliau nereaguoja, automatiškai aktyvuojamas avarinis stabdymas.

Eismo juostos žymėjimo sekimo sistema (Line Assist (SPA)

Vairuotojo nuovargis – dažna nelaimės priežastis. Kamera, sumontuota už priekinio stiklo, nuolat seka kelio žymėjimo linijas. Jei vairuotojas kerta liniją, sistema įspėja jį, virpindama tą pusę sėdynės, į kurią nukrypo transporto priemonė.

Dėmesingumo asistentas (AtAs) atpažįsta vairuotojo nuovargio simptomus ir garsiniu bei vizualiniu signalais paragina padaryti vairavimo pertrauką.

Inovatyvi AquaBlade® priekinio stiklo valymo sistema leidžia langų plovimo skystį paskirstyti tolygiai ant viso valomo paviršiaus. Purškiamas skystis išbėga iš valytuvuose esančių skylučių, todėl visas be „pabėgimų“ panaudojamas stiklo valymui. Tai garantuoja nepriekaištingą matymą ir, be abejo, didina saugumą.

Priekinio susidūrimo apsaugos sistema (Front Collision Guard (FCG) užtikrina didesnį saugumą priekinio susidūrimo atveju. Tai smūgį absorbuojanti sistema, kuri sugeria ir sušvelnina smūgio energiją. Dėl šios sistemos priekinio smūgio pojūtis ir pasekmės labai reikšmingai sumažėja kiekvienam, esančiam autobuso viduje. Vairuotojo vieta smūgio atveju pasislenka atgal. Tai padidina vairuotojo apsaugą.

LED TECHNOLOGIJA: GERESNIS MATYMAS BEI PATIES PASTEBIMUMAS

Ilgaamžiai LED žibintai (užsakoma opcija) su preciziškai projektuojama apšvietimo zona didina saugumą. Apšvietimo šviesa labai artima natūraliai dienos šviesai, todėl vairuotojo akys vargsta mažiau.

 

BiXenon žibintai dabar šviečia dar plačiau ir dar ryškiau ir tai taip pat didina vairavimo saugumą, ypač naktį.

 

EKOLOGIJA

Ekonomiški, ekologiški, griežtus Euro VI emisijos reikalavimus atitinkantys BlueTec® varikliai, sumažėjęs autobuso svoris, puikios aerodinaminės savybės – visa tai ne tik taupo kurą, tačiau mažina šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją bei tausoja aplinką. Prie to taip pat prisideda elektroninė lygio kontrolės sistema. Esant dideliam greičiui autobuso pakaba automatiškai pažemėja. Rezultatas – sutaupyti degalai, sumažėjusi CO2 emisija.

STABDŽIAI

Brake Assist (BAS) – stabdžių asistentas – per milisekundės dalį atpažįsta avarinę situaciją ir sustiprina stabdymo jėgą. Tai daugeliu atvejų gali padėti išvengti susidūrimo.

Electronically controlled braking system (EBS) – tai sistema, kurios tikslas optimizuoti stabdymo saugumą ir optimizuoti eksploatacijos kaštus, sulėtinant stabdžių susidėvėjimą. Ši sistema optimizuoja slėgio paskirstymą į galinę ir priekinę ašį. Rezultatas – efektyvesnis ir stabilesnis stabdymas, vienodas stabdžių dilimas bei stabdžių sistemos remonto periodiškumas.

OPTIMIZUOTI APTARNAVIMO KAŠTAI

ComfortClass 500 varikliai sukurti ilgiems aptarnavimo intervalams iki 120 000 km. Dėl šios priežasties aptarnavimo kaštai reikšmingai sumažėjo.



Galerija