Ilgis: 13890 mm
Plotis: 2550 mm
Aukštis: 4000 mm
Apsisukimo skersmuo: 22978 mm
PDF katalogas PDF sėdynės
Dviaukštis autobusas Setra S 431 DT yra puikiausias efektyvumo ir komforto pavyzdys savo klasėje. Veržlus charakteris ir elegancija – tikra kelių puošmena.
Nesvarbu, miesto ekskursija ar tolima kelionė, aukščiausio lygio komfortą garantuojantis dviaukštis laineris ne tik maloniai prabangus, bet ir labai praktiškas. Patogiai važiuoti juo gali daugiau nei 70 žmonių, o kuro bei kitos kelionės sąnaudos tėra nežymiai didesnės už įprasto autobuso.
Maloni aplinka, kokybiškos medžiagos ir salono detalės pasitinka vos įlipus į autobusą. Puikus erdvės pojūtis pasiektas dėl to, kad autobusas yra pagamintas maksimizuojant vidaus plotį.

Įlipti į šį autobusą yra labai patogu, nes į pirmąjį aukštą nėra jokių laiptelių. Dėl šios priežasties, atlenkus specialią rampą į autobusą patogu įvažiuoti neįgaliojo vežimėliui. Į antrąjį aukštą veda laipteliai priekyje ir gale. Antrojo aukšto keleiviai mėgaujasi kvapą gniaužiančiais panoraminiais vaizdais iš įspūdingo aukščio pro aplink supančius didžiulius langus. Pirmajame yra du staliukai, prie kurių patogiai, gurkšnodami kavą ir vienas kitą matydami gali bendrauti gali 8 žmonės.



Puikiai įrengta ir patogi vairuotojo vieta, naujos 2 kryptimis reguliuojamos keleivių sėdynės su ergonomišku atlošu, didelis ir patogus bagažo skyrius su plačiomis durimis, erdvus ir patogus tualetas pirmame autobuso aukšte.


Saugumas
Vienas iš Setros šūkių skamba „Safety first!“, svarbiausia saugumas. Keleivių saugumui Setra skiria ypač didelį dėmesį. Tam nuolat kuriamos ir diegiamos įvairios saugumo sistemos.
Be visiems jau žinomų privalomų saugumo sistemų, tokių kaip ESP, ABS, ASR ir kt. Setra gamintojai diegia ir kitas, mažiau populiarias, tačiau smarkiai saugumą didinančias sistemas.
Autobuse yra montuojama avarinio stabdymo sistema (Active Brake Assist 3, ABA 3). Tai sistema kuri pastebi ne tik judančius objektus priekyje, tačiau ir stovinčias kliūtis. Sistema aktyvuojasi, jei vairuotojas nereaguoja, kai distancija pradeda pavojingai mažėti. ABA 3 veikia taip:
1 žingsnis: vairuotojas įspėjamas vizualiniu ir akustiniu signalais;
2 žingsnis: sistema pasiruošia staigiam stabdymui, jei vairuotojas nereaguoja;
3 žingsnis: jei vairuotojas ir toliau nereaguoja, automatiškai aktyvuojami stabdžiai.
ABA 3 reaguoja tiek į priekyje judančius objektus, tiek į kelyje stovinčias kliūtis.
Eismo juostos žymėjimo sekimo sistema (Line Assist (SPA)
Vairuotojo nuovargis – dažna nelaimės priežastis. Kamera, sumontuota už priekinio stiklo, nuolat seka kelio žymėjimo linijas. Jei vairuotojas kerta liniją, sistema įspėja jį, virpindama tą pusę sėdynės, į kurią nukrypo transporto priemonė.

Dėmesingumo asistentas (AtAs) atpažįsta vairuotojo nuovargio simptomus ir garsiniu bei vizualiniu signalais paragina padaryti vairavimo pertrauką.
